FAQ CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Paczuchę wysyłamy do Ciebie w przeciągu 2 – 3 dni roboczych, po zaksięgowaniu Twojej wpłaty za zakup.
Jeśli Ci się spieszy napisz do nas na kontakt@mokoshe.pl, a postaramy się to zrobić najszybciej jak jesteśmy w stanie.
Na terenie Polski:
Koszt wysyłki DHL wynosi
Koszt wysyłki do paczkomatów Inpost wynosi 18,99zł
Jeśli chodzi o wysyłkę na teren Unii Europejskie, najlepiej będzie jak do nas napiszesz przed złożenie zamówienia na adres kontakt@mokoshe.pl Podaj w wiadomości kraj wysyłki, a my sprawdzimy jaki będzie koszt i damy ci znać.
Tak, istnieje możliwość wysyłki na terenie krajów Unii Europejskiej. Należy pamiętać, że cena wysyłki będzie wyższa niż na terenie Polski. W celu ustalenia kosztów takiej przesyłki skontaktuj się z nami przed zakupem, pod adresem kontakt@mokoshe.pl Podaj w wiadomości jaki kraj wysyłki Cię interesuje, a my sprawdzimy koszty tego przedsięwzięcia.
Nie, nie wysyłamy przesyłek za pobraniem.
Niestety, na ten moment nie istnieje taka możliwość. Sprzedaż prowadzimy poprzez sklep internetowy, na stronie na której aktualnie jesteś.
No chyba, że …… to spawa ważna i poważna. Wtedy napisz do nas na adres kontakt@mokoshe.pl lub zadzwoń…….Zobaczymy co da się zrobić.
Tak, jeśli jesteś zainteresowany taką opcja napisz do nas na kontakt@mokoshe.pl. Przypominamy tylko, że ze względu na ręczne wykonanie, zamówione produkty mogą się nieznacznie od sienie różnić.
Jeśli zamówiony produkt jest na stanie, wysyła następuje standardowo w ciągu 2 -3 dni roboczych, po zaksięgowaniu Twojej płatności. W sytuacji kiedy trzeba będzie go ulepić, okres oczekiwania się wydłuży, proces powstawania nie należy do szybkich. Najlepiej jeśli do nas napiszesz na kontakt@mokoshe.pl, dogadamy szczegóły, podamy możliwy termin realizacji i wtedy zdecydujesz co dalej.
Zawsze możesz do nas zadzwonić i pogadać, ale jeśli chodzi o złożenie zamówienia najlepiej będzie jak do nas napisz na adres kontakt@mokoshe.pl lub złożysz zamówienie przez nasz sklep, wtedy jest szansa, że nie wyleci mi to z głowy.
Z naszej strony możemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, by zamówiona przez Was ceramika, dotarła w całości. Pudełko w którym zapakowaliśmy Wasze zamówienie jest grube. W środku poza waszym glinianym wyrobem jest wypełniacz, który zabezpiecza ceramikę przed uszkodzeniem i przemieszczaniem się w pudełku. Dodatkowo cała paczka jest oklejona etykietami typu „ ostrożnie”. Cały produkt w waszym domu, jest dla nas tak samo ważny jak dla ciebie. Oczywiście różne rzeczy mogą się wydarzyć w transporcie, choć zdarza się to niezwykle rzadko. Jeśli dojdzie do takiej sytuacji nie zostawimy Cię z tym problemem, poradzimy, zaradzimy.